Orangina Patricia K

Wij hebben meerdere camera systemen in bedrijf van Axis en Samsung, hier hebben wij 2 camera's die niet meer werken en buiten garantie 1 zo een camera kost nieuw om en bij de EU 8000! Huidige... Wij hebben meerdere camera systemen in bedrijf van Axis en Samsung, hier hebben wij 2 camera's die niet meer werken en buiten garantie 1 zo een camera kost nieuw om en bij de EU 8000! Huidige montagebedrijf zegt om een nieuwe te kopen en dat vinden wij erg jammer want kost een flinke duit geld en is nog maar 4 jaar oud. Via een medewerker in bedrijf naar online camera verwezen en aangemeld voor reparatie van de camera's, binnen 2 dagen contact en we mochten de camera's opsturen tegen een onderzoekskosten van 40. Ruim 5 dagen later krijgen wij een mail binnen dat de camera van Axis weer werkt en geloof het of niet totale kosten voor de reparatie...EU 50 want er was blijkbaar iets heel kleins stukgegaan. Vandaag de camera getest in ons bedrijf en werkt weer als nieuw. Onze collega een taart gekocht voor de waardevolle tip want of we nu 8000 of 50 betalen is een heelal van verschil. Simon en Malek enorm dank voor de geweldige maar dan ook echt geweldige service, wel heel jammer dat ik jullie totaal niet kon vinden via google, dus jullie gaan direct naar mijn favoriete winkels.

Heel veel kennis in huis

Len stam veilig wonen

Laatst 3M connectoren besteld, er werd echter een ander merk geleverd en dat wilde ik niet. Gereclameerd en er werd direct aangegeven dat ze gingen proberen het juiste product te krijgen bij hun... Laatst 3M connectoren besteld, er werd echter een ander merk geleverd en dat wilde ik niet. Gereclameerd en er werd direct aangegeven dat ze gingen proberen het juiste product te krijgen bij hun leverancier en anders zou ik mijn geld terug krijgen. Een paar dagen later kreeg ik een telefoontje dat het nog niet gelukt was de 3M connectoren te pakken te krijgen en een creditnota werd direct gestuurd. Twee dagen later ook het geld teruggestort gekregen… de connectoren mocht ik weggooien of gebruiken. Dat is echt super service! Bedankt !

Duidelijkheid en acutaresse super!

Coesel Collection BV

Vandaag prima service geleverd door belafspraak, strikt op afgesproken tijd 😁 om extra geplaatste camera te activeren
het plug&play was niet gelukt, maar met hulp toch geregeld en dat verdient...
het plug&play was niet gelukt, maar met hulp toch geregeld en dat verdient een compliment
alle leveringen en contacten lopen prima !!

service gericht en korte lijnen

Karin

Ik had 3 nieuwe camera's aangeschaft waarvan achteraf bleek dat ze niet compatibel zijn met mijn systeem. Op hun kantoor in Diemen werd er alle tijd genomen om mij toch te helpen en het systeem... Ik had 3 nieuwe camera's aangeschaft waarvan achteraf bleek dat ze niet compatibel zijn met mijn systeem. Op hun kantoor in Diemen werd er alle tijd genomen om mij toch te helpen en het systeem werkende te krijgen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik alle lof heb voor deze service en de camera's werken prima!

Persoonlijk contact en de tijd en moeite om je te helpen.

Stefan Wanders

Super geholpen met de push notificaties

Goede en duidelijke communicatie

Ralph

Vandaag contact opgenomen omdat mijn camera niet meer werkten. ik ben heel erg fijn geholpen en gelukkig doet mijn camera het weer. ik heb al meerdere keren zaken met dit bedrijf gedaan en altijd... Vandaag contact opgenomen omdat mijn camera niet meer werkten. ik ben heel erg fijn geholpen en gelukkig doet mijn camera het weer. ik heb al meerdere keren zaken met dit bedrijf gedaan en altijd super geholpen kan niet anders zeggen. ga zo door.

u kunt hier gerust kopen. je krijgt er een super service bij geleverd!!!

meijer metaal en montage

Zeer goede service

betrouwbaar

bart

Hulp bij opstart was zeer goed

vriendelijk

Limoro

Kreeg geen contact meer met de camera's en ook de NVR was niet bereikbaar oftewel online (wachtwoorden werkten niet meer).
Toch hebben jullie het weer voor elkaar gekregen, via o.a. Anydesk. TOP.

communicatie, service, behulpzaam, supervriendelijk, TOP.

Dormans

Altijd een helpende woord via de telefoon of via Amydesk met instellingen op pc. Super vriendelijk een echte aanrader.

Telefonisch bereikbaar. De hulp bij instellingen via anydesk.